Sfaturi pentru a vinde in siguranta
in vremea COVID-19.Afla mai multe.
Care au fost cele mai cumpărate produse online în timpul pandemiei. Ce produse se caută în continuare.
17-10-2020
# Sfaturi utile publicitate online

Situația actuală cauzată de pandemia de Coronavirus, ne-a impus tuturor un stil de viață diferit. Acum suntem adepții cumpărăturilor online, plăților cu cardul și preferăm mai mult să facem diferite activități acasă. Pentru că timpul petrecut în mediul online a crescut foarte mult în ultimele luni, vezi și care au fost cele mai cumpărate produse de pe internet în timpul pandemiei.


Vânzările platformelor online au crescut în ultimele luni, asta și din cauza restricțiilor impuse pentru magazinele din stradă, dar și pentru faptul că oamenii au început să cunoască beneficiile cumpărăturilor online. Cu toții s-au conformat și s-au obișnuit să folosească mai des internetul pentru a-și face cumpărăturile necesare. Așa se face că achizițiile online au crescut în mai toate domeniile. Iată care au fost produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări pe internet în timpul pandemiei.

Cele mai vândute produse online la începutul pandemiei

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că măștile de protecție, soluțiile dezinfectante, termometrele și purificatoarele au fost în topul căutărilor pe internet. Căutările creșteau de la o zi la alta pentru aceste produse, iar stocurile se terminau rapid chiar imediat după ce erau actualizate. Pe lângă aceste produse, în topul celor mai bine vândute produse au fost și următoarele:


  • Monitoare;

  • Laptop-uri;

  • Imprimante;

  • Scaune de birou;

  • Căști cu microfoane;

  • Frigidere;

  • Lăzi frigorifice;

  • Mașini de făcut pâine.

Bineînțeles că acestea nu au fost singurele produse căutate, ci și alte categorii de produse au înregistrat creșteri substanțiale. Au fost la mare căutare și produse precum:


  • Drojdie;

  • Ulei;

  • Făină;

  • Console de gaming;

  • Jocuri de societate;

  • Produse de fitness.

Toate aceste produse s-au pliat nevoilor consumatorilor care petreceau timp numai în casă și încercau să-și formeze o rutină zilnică din care să nu lipsească munca, mișcarea fizică, interacțiunea, alimentația potrivită, dar și distracția în familie.

Au fost și categorii de produse care au înregistrat pierderii la începutul pandemiei, asta pentru că oamenii nu mai acordau atât de multă importanță anumitor domenii, deoarece petreceau tot timpul în casă și încercau să țină cont doar de nevoile esențiale. Astfel, au înregistrat pierderii categorii de produse precum:


  • Zona auto;

  • Zona fashion;

  • Parfumuri;

  • Smartwatch-uri;

  • Cărucioare pentru copii.

Produsele de îngrijire personală au rămas în topul celor mai căutate produse de pe internet, dar și jucăriile pentru copii și cărțile au fost la mare căutare încă de la începutul pandemiei.


ID: 50